Informatii Livrare
Tarifele de livrare nu sunt cuprinse in pret.
Acestea sunt calculate in functie de kilogramele fiecarui produs si de adresa clientului. Negociem intens pentru a le oferi clientilor cel mai mic pret de livrare.
Livrarea se face prin serviciul partener de curierat, iar cu cel putin o zi inainte de livrare, contactam clientul pentru a stabili detaliile de livrare.
Termenul de livrare este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stoc si de maxim 120 zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor.
In situatia in care se produce o schimbare a termenului de livrare, veti primi informari atat telefonic, cat si prin email.
Livrarea se face pana in fata imobilului (poarta, curte, casa, intrare in bloc, alta cladire). Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele, in caz contrar urmand a suporta cheltuielile pentru a le transporta dus-intors.
Nota importanta: Pentru produsele din categoria GRESIE, FAIANTA, PARCHET LAMINAT, livrarea se va face cu firma de curierat Pallex (exceptie fac placile de gresie XXL, 120x260 cm).
Produsele din aceste categorii pot fi platite doar cu cardul sau prin transfer bancar. Plata ramburs nu este disponibila.
Conditii speciale de livrare pentru Gresie XXL - Lastre:
Placile de gresie XXL (120x260cm) fac parte dintr-o categorie speciala de transport, diferita de cea a produselor standard. Din acest motiv:
- Costul transportului lastrelor nu este inclus in oferta de livrare gratuita pentru comenzile de peste 3000 RON.
- Tariful de livrare pentru lastre este calculat separat, in functie de dimensiunea si greutatea produselor, precum si de destinatia finala.
- Pentru a primi o oferta exacta privind transportul lastrelor, va rugam sa ne contactati inainte de plasarea comenzii.
-
Transportul cu DPD - Deschidere colet la livrare:
Nota importanta:
- In orice situatie, deschideti coletul in prezenta curierului, indiferent daca plata pentru livrare a fost efectuata in avans sau se va face ramburs.
- Este obligatorie intocmirea procesului verbal pentru orice marfa deteriorata sau trimiterea imediata a fotografiilor de la receptia marfii in prezenta curierului.
- Orice informatie transmisa dupa semnarea primirii comenzii nu va mai fi luata in considerare.
- Societatea isi rezerva dreptul de a refuza compensatia in cazul in care clientul nu respecta procedura de livrare si receptie a marfii.
- Conditia de deschidere a coletului in prezenta curierului face parte din obiectul Contractului.
- Nerespectarea procedurii de receptie a paletului cu marfa se face pe proprie raspundere, in acest caz nu veti fi despagubit.
-
Transportul cu Pallex:
- Plata marfii se efectueaza in baza facturii proforme, integral.
- Dupa confirmarea platii in contul Societatii, livrarea se va realiza in 2-3 zile lucratoare. Nu se fac livrari in weekend.
- Livrare sigura si marfa asigurata pe palet.
Nota importanta:
- Masina dispune de lift la descarcare pentru paleții sub 700 kg; in caz contrar, clientul trebuie sa asigure ajutor cu utilaje/uman.
- Clientul va fi contactat inainte ca soferul sa plece din depozit pentru confirmarea primirii comenzii si stabilirea aproximativa a orei de livrare.
- Asistenta clientului la livrare si ajutorul in depozitarea comenzii sunt obligatorii, deoarece livrarea se face pana in fata blocului/casei.
- Pentru a beneficia de despagubire, asigurati-va ca reclamatia este insotita de poze atat inainte, cat si dupa desigilare, evidentiind eventualele daune suferite de palet prin manipulare multipla. Reclamatiile fara poze inainte de desigilare nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile catre S.C. FABO STUDIO S.R.L. se transmit in scris pe adresa de e-mail office@fabostudio.ro sau pe whatsapp la nr. de telefon +40748221373.